Home / دلچسپ و عجیب / حسن و صحت / حلق اور سینے کے بلغم سے 2 دن میں چھٹکارا حاصل کرنے کے 10 زود اثرگھریلو چٹکلے

حلق اور سینے کے بلغم سے 2 دن میں چھٹکارا حاصل کرنے کے 10 زود اثرگھریلو چٹکلے

03119.01 Health 22Mar17کیا آپ کو گلے اور سینے میں کچھ جمع ہوا سا محسوس ہو رہا ہے؟ سانس لینے میں تکلیف اور مسلسل چھيكے آ رہی ہیں؟ یہ سارے علامات بلغم جمع ہونے کے ہیں. ساتھی ہی، ناک بہنا اور بخار آنا بھی اس مسئلہ کے اہم علامات ہیں. بلغم اگرچہ خطرناک نہیں ہوتا لیکن اگر یہ طویل وقت تک جنا رہے تو اس سے آپ کو سانس لینے سے متعلق دیگر مسائل ہو سکتے ہیں. بلغم جمنے کے بہت سے اسباب ہو سکتے ہیں، جیسا کہ سردی زکام، فلو، وائرل انفیکشن، ہڈیوں، انتہائی اسموکنگ. اس مسئلے سے نمٹنے کے لئے بہت سارے گھریلو اقدامات موجود ہیں، آئیے ان کے بارے میں جانتے ہیں .

1. ہلدی

بلغم کے علاج کے لئے ہلدی سب سے زیادہ اثر ڈالنے والی چیز ہے. یہ انٹی آکسیڈینٹ(antioxidants)  کی طرح کام کرتی ہے اور اس میں كركيومن(curcumin) ہوتا ہے جو جسم کی بہت سی اندرونی اور بیرونی مسائل میں فائدہ پہنچاتا ہے. ایک گلاس گرم دودھ میں ہلکی اور نصف چائے کا چمچ کالی مرچ پاؤڈر ملائیں. ابھی اس میں ایک چمچ شہد ملائیں. بلغم کو دور کرنے کے لئے اسے روز پیں.

2. ادرک اور شہد

ادرک میں ایسے بہت سے اجزاء پر مشتمل ہے جس میں بہت ساری بیماریوں کا سامنا کر سکتے ہیں. اس استعمال سے سرمائی کھانسی میں فائدہ ہوتا ہے اور سانس عمل ٹھیک ہو جاتی ہے. 100 گرام گرام ادرک کو کوٹ لیں. دو تین چمچ شہد کو اس میں ملا لیں. اس پیسٹ کو دو دو چمچ دن میں دو بار لیں. مسئلہ دور ہو جائے گی.

3. نیبو کی چائے

نیبو میں موجود سائٹرک ایسڈ اور شہد کےانٹی سیپٹیک  عنصر بلغم کم کرنے اور گردن درد دور کرنے میں مدد کرتے ہیں. سیاہ ٹی بنايے، اور اس میں ایک چمچ تازہ نیبو کا رس اور ایک چمچ شہد کی ملا دیجئے.

4- سفید مرچ

آدھی چمچ سفید كالي مرچ کو پیس لیں. اس میں ایک چائے کا چمچہ شہد ملا لیں. اس آمیزہ کو دس سے پندرہ سیکنڈ تک مائکروویو کریں. پھر پی لیں. اسے پینا ہی آپ کو فورا آرام ملے گا. بلغم سے مکمل طور چھٹکارا حاصل کرنے کے لئے اس مكچر کو ایک ہفتے تک دن میں تین بار ضرور اٹھائیں.

5۔ گاجر

گاجر میں وٹامن سی کی پرچر ہوتی ہے. اس میں موجود ینٹیآکسیڈینٹ عناصر کی وجہ سے یہ آپ کے مدافعتی نظام کو بہتر بناتا ہے. اس کے علاوہ اس میں ایسے بہت سے وٹامن اور غذائی اجزاء پر مشتمل ہیں جو کھانسی اور بلغم کے مسئلے کو دور کرتے ہیں. 3-4 تازہ گاجر کا رس کو ہٹا دیں. اس میں تھوڑا سا پانی اور دو تین چمچ شہد ملائیں. اچھی طرح یہ مرکب ملائیں. اس مرکب کو ایک دن میں دو سے تین بار پیں، آپ بلغم کا مسئلہ ٹھیک ہو جائے گا.

6۔ لہسن اور نیبو

لہسن میں سوجن دور کرنے والے عنصر موجود ہوتے ہیں اور نیبو میں سائٹرک ایسڈ. جب دونوں کا استعمال کیا جاتا ہے تو یہ بلغم دور کرنے میں ہماری مدد کرتے ہیں. ایک کم پانی ابال. اس میں تین نیبو نچوڑے. تھوڑا سا كٹا ہوا ادرک ملائیں. ساتھ میں آدھی چمچ کالی مرچ پاؤڈر اور ایک چوٹکی نمک. ان سب کو اچھے سے ملا لیں اور پی لیں. اس سے آپ کو بلغم کے مسئلے سے فورا نجات مل جائے گی.

7۔ انگور کے رس

انگور کی نوعیت ایكسپیكٹوریٹ (expactor) ہوتا ہیں اور اس لئے یہ آپ کے پھیپھڑوں کے لئے بلغم دور کرنے میں فائدہ پہنچاتا ہے. دو چمچ انگور کے رس میں دو چمچ شہد ملا لیں. اس مكچر کو ایک ہفتے تک دن میں تین بار لیں.

8۔ غرارے

ایک گلاس گرم پانی میں ایک چائے کا چمچ نمک ملائیں. اپنی گردن ذرا پیچھے کی طرف گرائیں اور پھر اس نمک کے پانی سےغرارے کریں. اس پانی کو پینا نہیں ہے۔. کچھ دیر تک گلے میں رکھ کرغرارے کرنے کے بعد آپ کو یقینی طور پر آرام ملےگا.

9۔ پیاز اور لیموں

ایک پیاز چھیل کر اسے پیس لیں. اےب ایک نیبو کا رس نکال لیں. اسے ایک کپ پانی میں ان دونوں کو ملا کر دو تین منٹ کے لئے ابلنا. آنچ سے اتار لیں اور ایک چمچ شہد ملا لیں. اس مكسچر کو ایک دن میں تین بار پیں، بلغم کا مسئلہ دور ہو جائے گی.

10۔ قدرتی جڑی بوٹياں استعمال میؐں رکھیں

ملیٹھي (licorice)، میتھی اور چكويڈ (chickweed) جیسی جڑی بوٹيا کھانا آپ گلے سے بلغم صاف کرنے میں مدد کرے گا. انہیں اپنے کھانے میں شامل یا اگر آپ ذائقہ کو برداشت کر سکتے ہیں، تو انہیں خام کھائیں یا پانی میں ابال کر ان کی چائے بنا کر استعمال کریں۔

About admin

Check Also

فیس بک کا یہ نقصان جانتے ہیں؟

کیا آپ مسلسل فیس بک کو چیک کرتے رہتے ہیں؟ اگر ہاں تو یہ عادت …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »
error: Content is protected !!