Home / دھشت گردی / مذہب تبدیل کر مسلم بنے محبوب خان کو پولیس نے گرفتار کر لیا گیا

مذہب تبدیل کر مسلم بنے محبوب خان کو پولیس نے گرفتار کر لیا گیا

بارہ بنکی
مذہب بدل کر مسلم بنے نليراج شریواستو عرف محبوب خان کو HeadLine24بارہ بنکی پولیس نے گرفتار کر کے جیل بھیج دیا ہے. ونٹریکل سے محبوب بنے اس نوجوان نے سوشل میڈیا پر اپنا ایک ویڈیو وائرل کر سنسنی پھیلا دی تھي جسمیں مذہب خاص کے خلاف رپورٹ کی تھی اس کا ویڈیو سوشل میڈیا پر خوب چرچا ہوا تھا.

03013.01 BharatMuslım 01Mar17معاملے کی سنجیدگی کو دیکھتے ہوئے بارہ بنکی پولیس نے اس کی گرفتاری کی کوشش تیز کر دیں اور آج پولیس نے اسے گرفتار کر سلاخوں کے پیچھے بھیج دياماملا بارہ بنکی کے تھانہ کرسی کا ہے.

کچھ وقت پہلے ہی ہندو مذہب چھوڑ کر اسلام اختیار کیا تھا
جہاں دارالحکومت لکھنؤ کا رہنے والا ایک نوجوان نليراج شریواستو نے کچھ وقت پہلے مذہب تبدیل کرتے ہوئے مسلم مذہب اپنا لیا تھا. نليراج سے محبوب خان بنے اس نوجوان نے گزشتہ دنوں ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل کر سنسنی پھیلا دی.

اس ویڈیو میں اس نے خاص مذہب کے خلاف ایسی رپورٹ کی تھی جس سے لوگوں کے مذہبی جذبات بھڑک اٹھے. ویڈیو وائرل ہوتے ہی سماجی ہم آہنگی نہ بگڑے اس کے لئے بارہ بنکی پولیس نے اس نوجوان کے خلاف مقدمہ درج کر گرفتاری کے لئے کوششیں تیز کر دیے اور آج اسے گرفتار کر کے جیل کی سلاخوں کے پیچھے بھیج دیا. پولیس نے ملزم نوجوان کے پاس سے کمپیوٹر، موبائیل سم، ویب کیم وغیرہ آلات برآمد کئے ہیں.

نليراج عرف محبوب خان نے گرفتاری کے بعد بتایا کہ اس نے جو بھی کیا اس کے پیچھے اس کی ایسی کوئی منشا نہیں تھی کہ ماحول بگڑے. اس نے یو ٹیوب پر کچھ ویڈیوز دیکھے تھے جس سے وہ غصے میں آ گیا اور اسی غصے میں اس ویڈیو کو بنا کر وائرل کر دیا.

تاہم اب یہ نوجوان اپنی شناخت محبوب خان نہیں بلکہ نليراج بتا رہا ہے. پولیس نے ملزم کے خلاف آئی ٹی ایکٹ سمیت کئی دیگر سنگین دفعات میں مقدمہ درج کر اسے جیل بھیج دیا ہے

About admin

Check Also

کل بھوشن کی بیوی 2ماہ سے لا پتہ

پاکستان میں سزائے موت کے منتظر بھارتی خفیہ ادارے ’’را‘‘کے ایجنٹ کلبھوشن کی بیوی جسے …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »
error: Content is protected !!